قرنیز پی وی سی PVC چیست؟

 

قرنیز پی وی سی PVC و انواع مدل های آن را با توجه به نوع کاربردی که دارند را بهتر بشناسید

قرنیز پی وی سی PVC یکی از متریال های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است که در زیبایی فضای خانه نقش زیادی را می تواند بازی کند. قرنیز های پی وی سی به دو صورت توپر و دوتیکه طراحی و تولید می شوند و هر کدام را با توجه به شرایط محیطی در منزل، شرکت ها و مخصوصا در مراکز درمانی و خدماتی که با سیم کابل های مختلف سرکار دارند به کار می روند. قرنیز پی وی سی نسبت به سایر قرنیزهای موجود در بازار مقاومت بالاتری در مقابل رطوبت از خود نشان می دهد.

قرنیز پی وی سی PVC چیست؟

قرنیز پی وی سی PVC یکی از جدیدترین انواع قرنیز در بازار است که از پلاستیک ساخته می شود. در حقیقت این نوع قرنیز از چند لایه مختلف پلاستیک دارای خاصیت آب‌بندی یا seal است که در طرح و رنگ های مختلف آن را می توانید تهیه و استفاده کنید.

قرنیزهای PVC پی وی سی کاملا سبک هستند و در برابر هر گونه ضربه ای مقاومت بالایی دارند و همچنین در صورت نیاز می توانید آن ها را بشویید و کاملا قابل شستشو هستند. نصب این نوع قرنیز کاملا راحت و آسان است و برای شهرهایی با آب و هوای شرجی کاملا مناسب است. ارتفاع قرنیز پی وی سی PVC بین 6 تا 100 سانتی متر بوده و طول شاخه آن 280 تا 300 سانتی است و همچنین 8 میلیمتر ضخامت دارد.

قرنیز پی وی سی PVC توپر

نام دیگر قرنیزهای پی وی سی PVC توپر، قرنیز پلی استایرن است. این نوع قرنیز با توجه به اینکه ظاهری براق و درخشنده  دارد بعد از نصب کاملا شبیه به قرنیز MDF و چوبی به نظر می رسد. قرنیزهای پی وی سی توپر کاملا قابل شستشو هستند و در زمان کار نصب و برشکاری در حین نصب هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود. طول شاخه قرنیز توپر و متعلقات آن 3 متر است.

قرنیز پی وی سی تو خالی

قرنیز پی وی سی PVC تو خالی به قرنیز کمبو معروف است. شکل ظاهری قرنیز توخالی پی وی سی به صورت داکت بوده و فضاهای خالی در قسمت پشت قرنیز وجود دارد. از این قسمت ها معمولا برای عبور انواع سیم و کابل استفاده می شود و شیوه نصب آن با قرنیز توپر کاملا متفاوت است. برای نصب این نوع قرنیز باید ابتدا شاسی پشت قرنیز را که دارای دو نوع 3 سانتی و 9 سانتی متری است را با توجه به شرایط محیط و خواست و نیاز مشتری روی دیوار نصب کنید و پس از آن قسمت اصلی قرنیز را با فشار روی شاسی سوار کنید.

قرنیز تو خالی را می توانید مجددا در صورت نیاز جدا کنید و روش جدا سازی آن کاملا راحت است و حتی پس از جا به جا کردن سیم و کابل ها می توانید خودتان به تنهایی قسمت اصلی قرنیز را بر روی شاسی سوار کنید. البته از این نوع قرنیز می توانید برای مراکز بهداشتی درمانی و شرکت های بزرگ که سیستم های آنها کابل و سیم های زیادی دارند به شکل بهینه ای استفاده ببرید و با این نوع قرنیز، به فضای کاری خود نظم بدهید تا دیگر از دیده شدن سیم ها خبری نباشد.

یکی دیگر از تفاوت های قرنیز پی وی سی توخالی نسبت به سایر قرنیزهای موجود در نحوه اتصالات آنها در گوشه ها کار است که با یک قطعه زانویی می توانید به هم وصل کنید.

قیمت خرید و فروش قرنیز پی وی سی PVC در سال 1399

قیمت قرنیز پی وی سی بسته به اینکه کدام نوع آن برای محیط شما مناسب تر باشد یا اینکه شما قصد تهیه کدام یک از انواع آن را داشته باشید متفاوت است و در حالت کلی قیمت قرنیز پی وی سی PVC توخالی از نوع توپر آن گران در بازار گران تر خواهد بود ولی در مقابل کارآیی و فواید دیگری را برای شما به همراه دارد و ارزش هزینه کردن برای قرنیز پی وی سی PVC توخالی برای هر شرکت و هر محیط دیگری که مورد نیاز باشد خالی از لطف نیست. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت های پی وی سی در سال 99 با واحد بازرگانی دکور چوب تماس بگیرید.

جمع بندی: با توجه به مزایا و کاربردهایی که قرنیز پی وی سی دارد می توانید از هر کدام از دو نوع آن با توجه به شرایط محیطی و وسایل های برقی و سیم هایی که ممکن است در طول روز به نوعی جلوی دست و پای شما را بگیرد و یا حتی برای کودکان خردسال خطرناک باشد به راحتی از خطرات احتمالی پیشگیری کنید و همچنین برای مرتب کردن و ایجاد نظم برای فضاهای بیمارستان ها و شرکت های بزرگ کاملا قابل فایده است. این نوع قرنیز می تواند برای ایجاد تغییرات لازم در دکوراسیون هر فضایی به کارتان بیاید.


Comments